6 kwiecień 2021
Z przeprowadzonych badań wynika, że 80% decyzji zakupowych zapada w miejscu sprzedaży z czego 70% z nich ma charakter impulsu / to mi sie podoba to chcę mieć/.
To opakowanie i jego wygląd często decyduje o chęci zakupu określonego produktu. Dobrze zaprojektowane i wykonane opakowanie, podnosi wartość znajdującego się w nim produktu w oczach konsumenta w efekcie zachęca do nabycia stymulując proces sprzedazy.
Opakowanie jest pierwszym namacalnym pośrednikiem między konsumentem a produktem.
Działa na szereg zmysłów, oddziaływuje na nasze emocje, zapach, dotyk.
Te wrażenia mogą Państwu zapewnić opakowania drukowane w firmie Torro.
Dzięki współpracy z firmą Schmid Rhyner wprowadzilismy technologię Touch& Feel która umożliwia uzyskanie wspaniałych efektów wypukłego lakieru UV na wybranych elementach a wszystko to uzyskujemy w jednym przelocie na naszej maszynie offsetowej UV - Komori GL29- 6 kolorów+ 2 wieże lakierujące.
Drugim ciekawym rozwiązaniem jakie wprowadziliśmy w naszej firmie są opakowania drukowane z efektem 3d, efektem embossingu. Prace wdrozeniowe realizowane były wspólnie z firmą Merc i zakończyły się pełnym sukcesem co potwierdzają liczne zamówienia od naszych klientów z Polski i zagranicy.
Dzięki lakierowaniu w jednym czasie na dwóch wieżach lakierujących oraz dobraniu lakierów z odpowiednią zawiesiną opiłków metalicznych uzyskujemy ciekawe efekty embossingu bez uzywania przetłoczeń na płaskich powierzchniach.